עיצוב וסידור מטבח בתוספת עציצים וצמחים

עיצוב וסידור מטבח בתוספת עציצים וצמחים

חובבי המטבח והבישולים שבינינו, וודאי יזדהו עם הרצון העז לאבזר את המטבח במגוון אביזרים שונים שיבנו אווירה; אווירה כפרית, אווירה מזמינה, כזאת שמזמנת לנו שלווה – זה הזמן שלנו במטבח, הזמן שלנו להתמסר אל הבישולים וכמובן שלהנות מן הניחוחות הנהדרים ושלל המטעמים מעשה ידינו.

על-כן, אם אתם מחפשים 'לתבל' את המטבח שלכם בנגיעות עיצוביות שונות ומרגיעות, הרי שאחד מן הפתרונות הנפלאים ביותר שקיימים הוא לא אחרת משלל עציצים ופרחים. הם יוצרים אווירה צבעונית, מוריקה, רעננות וחיוניות שאין שנייה לה. לזמן את הטבע ממש אל תוך המרחב הביתי שלנו.

ממש כאן ריכזנו עבורכם שפע של טיפים נפלאים שיהפכו את המטבח שלכם לחלל תוסס ושופע בפרחים ועציצים.

בחירת הצמחים הנכונים

רגע לפני שאתם מתחילים לקשט את המטבח במיני עציצים שונים, השאלה החשובה שצריכה להישאל היא מה כמות האור הטבעי שהמטבח שלכם מקבל מדי יום ביומו. לא תמיד מדובר במטבח שטוף שמש, ועבור עציצים ופרחים מסוימים, הרי שמדובר בתנאי בל יעבור.

בחרו את הפרחים והעציצים שלכם היטב, ואם מדובר במטבח עם אור טבעי נמוך במידה רבה, הרי שפרחים ועציצים המצריכים תחזוקה נמוכה ואור נמוך פחות יכולים בהחלט לענות על הציפיות דוגמת עציצי סוקולנטים.

במטבחים שטופי שמש, עשבי תיבול יכולים גם להוות קישוט נפלא וגם תבלין הזמין עם טריות שאין שנייה לה. בזיליקום, נענע או רוזמרין משגשגים היטב במקומות שטופי שמש.

יצירת פינה מוריקה וצבעונית

פעמים רבות אנו נוטים להתפזר מעט עם מגוון העציצים והפרחים, ואמרה ידועה היא כי כל המוסיף גורע.

מוטב לבחור במיקומים פרטניים שיכולים להוות כמעין נקודת חמד שכזאת עם מקבצים של צמחים על גבי משטח, מדף ייעודי או פינה מסוימת.

לא רק שהדבר ישפיע וויזואלית על המראה של כלל העציצים, אלא גם יפשט את מלאכת הטיפול וההשקיה.

בנוסף, וודאי שלא תרצו לגרוע יותר מדי מקום מחלל המטבח עבור הבישול שלכם.

שמרו על המרחב

וזה מוביל אותנו אל הדבר הבא – עד כמה שאתם רוצים לאפשר לעצמכם מרחב מוריק ורענן עם פרחים ועציצים, הרי שאינכם רוצים לפגום בחוויית הבישול עצמה.

תכננו היטב היכן המיקומים העיקריים שבהם אתם נוהגים לבשל, והימנעו מצפיפות יתר עם יותר מדי צמחים.

זכרו שבסופו של דבר, המטבח נועד להיות מטבח, ואת הצמחים והעציצים תוכלו למקם באזור אחד, והם עודם יביאו עמם נוכחות שאין שנייה לה.

לא חייבים להסתמך על מגוון מיני צמחים

גם אם תבחרו במספר צמחים בודדים, הרי שהתצוגה הכוללת תיראה נפלא.

זכרו שבסופו של יום עיצוב אחיד יותר, יאפשר לכם לייצר מראה פשוט ויפהפה יותר.

ובכל שאלה והתייעצות בשילובי פרחים במטבח, ניתן גם לפנות אלינו ואנו נשמח לעמוד לשירותכם בכול.