משלוחי פיצה ברמת השרון – 3 טיפים ששווה לדעת

משלוחי פיצה ברמת השרון – 3 טיפים ששווה לדעת

אספנו שני שליחים ושליחה אחת שעושים משלוחי פיצה ברמת השרון ושאלנו אותם מה הטיפ החשוב ביותר לשליחים חדשים. הנה התשובות

משלוחי פיצה ברמת השרון

משלוחי פיצה בישראל ובעולם זה אחד המקצועות המורכבים, שלא פעם חושפים את השליחים לסכנות. הסכנה הראשונה היא כמות השעות על הכבישים והעובדה שהם לרוב רכובים על אופנועים, סכנה שנייה היא ממזג האוויר ויש גם את נושא שביעות הרצון של הלקוח שחשוב להקפיד עליו הקפדה יתרה. כדי לדעת מה הם הטיפים החשובים ביותר למי שמתחילים לעסוק במשלוחים, אספנו שלושה שליחים וביקשנו מהם לדעת מה הדבר החשוב ביותר שכל שליח חייב להיות מודע אליו.

שרית: "בעיקרון, ברוב המכריע של המקרים מי שעושים משלוחי פיצה ברמת השרון ובכלל הם גברים. בגלל זה הטיפ שבחרתי נוגע בעיקר לנשים. אם אתן אוהבות לרכב על אופנוע ורוצות עבודה שמאפשרת לשלב בין לימודים ועבודה בצורה מושלמת, אל תחששו להיכנס לעולם השליחויות. ההיפך. העובדה שיש מיעוט של נשים גורמת הרבה פעמים למי שמזמינים את הפיצה להתרשם ואז לתת טיפ גבוה יותר. בנוסף, בעיני, לנשים יש יכולת התנהלות טובה יותר כאשר יש ריבוי משימות, כך שגם בשעות לחץ בפיצריה אני מרגישה שאני לא מאבדת את העשתונות".

רז: "אני עובד און אנד אוף כשליח פיצה כבר כמה וכמה שנים. בשנים האחרונות אני עושה משלוחי פיצה ברמת השרון בעיקר והטיפ החשוב ביותר שלי נוגע לפיצריה שבה בוחרים לעבוד. מהניסיון שלי, כאשר הבעלים משקיע בהכנת הפיצה, עושה שימוש בחומרי גלם איכותיים, מקפיד על הטריות ומפנק ברוחב לב את הלקוחות, גם אל השליחים הוא יתייחס באותו אופן. עבדתי בלא מעט פיצריות והכלל הזה תמיד הוכיח את עצמו. ממש כמו שאצל בני אדם התנהגות מסוימת תחזור על עצמה בסיטואציות שונות, כך גם כאשר מדובר במשלוחים. אם הבעלים מקפיד על הפרטים הקטנים, הוא ידאג לתנאי עבודה, לשכר הולם, לאופנועים איכותיים ובטיחותיים ובכלל ישמור על קשר חיובי על השליחים ועם יתר העובדים. במצבים הפוכים יש הזנחה של האופנועים, דרישות תובעניות מהשליחים והרבה חוסר התחשבות. בעיני הדבר הכי גרוע לעובד זה שמתייחסים אליו כאל מובן מאליו. חשוב לבחור בפיצריה שתעריך את מה שאתם עושים ותתגמל אתכם בהתאם".

שימי: "הטיפ הכי חשוב שאני יכול לתת על משלוחי פיצה ברמת השרון הוא לעבוד באיזור שאתם מכירים. בדרך הזו ההגעה שלכם למקומות השונים תהיה מהירה יותר, תוכלו לבנות את מסלול החלוקה באופן שיאפשר לפיצה להגיע טריה וחמה ותייעלו את זמן העבודה. כמו בכל מקצוע אחר, גם כשליח פיצה הזמן שווה הרבה מאוד כסף. במקום להכיר איזור חדש ולבזבז זמן יקר בשלבים הראשונים של העבודה, אפשר לתקתק עניינים כאשר הכל מוכר, קרוב וידוע".