מדריך לרכישת מטבח לגינה

מדריך לרכישת מטבח לגינה
מדריך לרכישת מטבח לגינה

מדריך לרכישת מטבח לגינה

מטבח גינה הוא אחד הטרנדים הלוהטים בישראל לאחרונה. כדי לקנות את המטבח המתאים ביותר עבורכם, יש כמה כללים שכדאי להכיר. מדריך לרכישת מטבח לגינה – הנה, מתחילים

מטבח גינה משדרג פלאים את איכות החיים. חוויית הבישול בחצר הביתית הופכת את המארח לחלק בלתי נפרד מהאירוח, מאווררת את הבית מריחות בישול או טיגון ויכולה לשנות לגמרי את כל העיסוק במטבח הביתי. יחד עם זאת, המבחר העצום של מטבחי גינה המוצע היום עלול לגרום לבלבול בקרב הלקוחות, לכן חשוב להקפיד על כמה כללים כדי שהמטבח יהיה בדיוק מה שאתם חולמים.

  • מיקום – בישראל מזג האוויר שמשי ברוב המכריע של ימות השנה. כיוון שכך, המיקום של מטבח הגינה צריך להיות מוצל, לפחות באופן חלקי. בין אם ההצללה היא על ידי פרגולה או צלון, או לחילופין על ידי עצים שגדלים בגינה – ההצללה תהפוך את השימוש במטבח הביתי להרבה יותר מהנה ונעימה. 
  • תאורה – בשעות האור, כמובן, אין בעיה. ניתן לעשות שימוש באור השמש כדי לבשל במטבח הגינה. השאלה היא מה עושים אחרי שהשמש שוקעת. יש מטבחי גינה הכוללים תאורת לד, מה שמאפשר לעשות בהם שימוש גם בשעות החשיכה. במידה ולא, מומלץ להתקין פרוז'קטור או אמצעי תאורה אחרי, אשר יאפשר שימוש נוח ויעיל במטבח. 
  • התאמה לאקלים – העובדה שהמטבח ממוקם מחוץ לבית הופכת אותו לחשוף לתנאי מזג אוויר משתנים. כדי שתוכלו ליהנות מהמטבח במשך שנים ארוכות, מומלץ לבחור במטבחים המותאמים לאקלים הישראלי. בדרך הזו הצבע של המטבח לא ידהה, הצירים לא יחלידו ותחושת הניקיון והאסתטיקה תישמר לאורך זמן ארוך.
  • מה המטבח כולל – כאן כבר נכנס הטאץ' האישי של כל אחד. אם אתם אוהבים גריל, בישול ארוך בתנור, פיצות בטאבון – כל אלו יכולים להיות חלק ממטבח הגינה שלכם. כל מה שצריך הוא לבחור מה לכלול במפרט, ולאחר ההתקנה פשוט ליהנות כל פעם מחדש. 
  • עלויות – מעבר לעלויות הישירות של המטבח, חשוב לוודא מה עלות ההובלה וההתקנה שלו. לעיתים עלויות ההובלה וההתקנה מייקרות באופן משמעותי את המטבח, וחשוב לקחת את הדברים בחשבון. 
  • תחזוקה – בדקו מה הפעולות השוטפות שתידרשו לעשות כדי לשמר את המטבח למשך שנים. ישנם תכשירי ניקוי ייעודיים למשטחי נירוסטה או עץ, למשל, שכדאי לעשות בהם שימוש לצורך הארכת חיי מטבח הגינה. 

המגמה היום היא שהמארח הוא חלק בלתי נפרד מחוויית האירוח. מטבח גינה מאובזר מאפשר לעשות את זה בלי כל בעיה. מיקום נכון של המטבח ושל הגריל, עיצוב החצר באופן שתואם את מיקום המטבח ואהבה לבישול ולאירוח הם הסודות הגלויים ביותר לאירוח מוצלח. מדריך לרכישת מטבח לגינה הוא, אם כן, פשוט לביצוע ויכול לשדרג את חוויית האירוח. קלאס (כמעט) באפס מאמץ.