טיפים שימושיים במטבח – הכל בבלוג של פודיק

טיפים שימושיים במטבח – הכל בבלוג של פודיק
טיפים שימושיים במטבח

עם יד על הלב, כמה פעמים קרה לכם שסיבה בלתי ברורה הפכה את האורז שהכנתם בסיר לדביק ובלתי נעים לאכילה? כמה פעמים קרה שחזרתם הביתה עם שקי ירקות וגיליתם שבחרתם ירקות… רקובים מבפנים? וכמה פעמים חלמתם שיבוא מישהו יענה לכם על כל השאלות הבלתי פתורות שמתרוצצות במטבח, איך יוצרים בצק שמרים איכותי, איך משתמשים מכון בתנור בלי לשרוף תוצרים, בלי שישחימו מדי מלמעלה, אבל שיאפו טוב… איך ממירים קמח בקמח, ואפילו- איך מקלפים שום ביעילות… כל כך הרבה שאלות עולות לנו תוך כדי עבודה, טעויות שלא הבנו מהן בכלל, וסתם צורך בטיפים ושיטות עבודה מקצועיות שירימו את היעילות שלנו בהכנת אוכל. אבל- מי יגלה לכם את כל הסודות הללו? 

טיפים שימושיים במטבח

העוזר הסודי במטבח

אז לא יכולנו לשלוח לכל בית את שחר חן מבלוג פודיק שיענה לכם על כל השאלות בפרטי, במקום זה ערכנו במיוחד עבורכם, בעמל ובהרבה מחשבה, עמוד שלם של עשרות טיפים ושיטות עבודה, הסברים ומניעת טעויות, מכל התחומים במטבח. תופתעו לגלות שם את כל הבעיות הקטנות שצצות לכם מהיום הראשון שנכנסתם לעולם הבישול והאפייה, פתרונות קסם, רעיונות ומגוון אפשרויות. סודות מקצוע, וגם העדפות קולינאריות, ולמה כדאי להכין כל מיני דברים שלא חשבתם עליהם, ואיך ניתן להכין מהם תוצרים טעימים. אורז, קמחים שונים, ירקות, קטניות שונות, ואפילו ביצה:) כל מוצר בסופר מקבל יחס אישי, הגדרות והסברים בהירים שכל אחד יכול להנות לקרוא.

פתרון בעיות ותקלות

כולנו מתמודדים לעיתים עם כישלונות מאכלים שאנו מכינים. לפעמים זה יכול להיות משהו שהכנו אינספור פעמים ותמיד יוצא מוצלח, אבל הפעם משום מה זה לא קרה. הבעיה היא, שאין לנו מושג למה זה. במטבח שלנו מתרחשים תוך כדי אפייה כל מיני תהליכים כימיים, הם נלמדים בבתי הספר הקולינאריים כדי להבין היטב איך נוצר מתכון ומה גורם למה, וכך ניתן להבין מהן הטעויות שנפלו, אולם אדם מן השורה אינו מכיר את התחום וקשה לו להבין, איך לעיתים בישול בחום מעט גבוה מדי גרם לעוגה לצנוח ולאבד גובה, ולמה כאשר החליף את הסוכר בדבש יצא לו מרקם קשה ובלתי נעים לאכילה. אלו צעדים קטנים ובלתי משמעותיים במטבח, כאשר בתוך מתכון שלם שמכינים במשך שעתיים קשה להניח את האצבע על הצעד המוטעה האחד שבשלו קרתה כל התקלה. 

אז מה עושים

בשביל זה יש את עמוד הטיפים בבלוג פודיק של שחר חן. טיפים שימושיים בכל תחומי הבישול, שיעזרו לכם ללמוד מה נכון ומה עוד יותר נכון במטבח שלכם. הטיפים של שחר חן יעזרו לכם לשים את הדגש על הפעולות החשובות שאולי עד היום היו נראות לכם שוליות וחסרות משמעות כיצד בדיוק עושים אותן. טיפים שימושיים כמו דרכי בישול למוצרים, דרכי אפיה נכונות, איך להימנע מטעויות במטבח, ועוד בלי סוף. למי שמבין כמה זה חשוב, זו עזרה עצומה.

טיפים שימושיים לאוכל בריא

נכון שאוכל טעים עשוי להיות פחות בריא, אבל באתר פודיק לא מוותרים על הבריאות. מגוון עצום של טיפים שימושיים וכיפיים בנושאי בריאות, תזונה, המרה של מוצרים בריאים פחות במתכון לכאלו טובים יותר, רעיונות לבריאות, שימוש נכון בקטניות ומאכלי בריאות אחרים, הכנת צבעי מאכל ביתיים הרבה יותר בריאים, ועוד הרבה. אפילו טיפים לאוכל צמחוני תוכלו למצוא, טיפים להמרת אוכל חלבי לפרווה עבור אלרגיים ללקטוז, שילוב סיבים תזונתיים וזה באמת רק על קצה המזלג, מחפשים טיפים שימושיים למטבח שלכם? כנסו לאתר פודיק ותמצאו את כל מה שאתם זקוקים לו.

המאמר נכתב על ידי צוות האתר פודיק – אוכל טעים בצ'יק