איך להגדיל את שטח האחסון במטבח?

איך להגדיל את שטח האחסון במטבח?

בהמולה של חיי היום־יום המטבח יכול להיעשות קטן, צפוף ומלא בכאוס גם אם הוא מרווח וגדול. אין זה משנה איזה מטבח יש לכם, ודאי לא תתנגדו לשטחי אחסון נוספים. החדשות הטובות הן שיש דרכים מעשיות ויצירתיות להגדיל את שטחי האחסון במטבח ולארגן אותו החל במדפים צפים וכלה באיים למטבח ובכל מה שביניהם. החדשות המעולות הן שאתן יכולים לעשות את זה כבר עכשיו! רוצים להגדיל את שטחי האחסון במטבח? הגעתם למקום הנכון; כך תעשו את זה. 

מדפים צפים – להוסיף מקום באלגנטיות

אחת הדרכים הטרנדיות והיעילות להגדלת שטחי האחסון במטבח היא התקנת מדפים צפים. המדפים הפתוחים והיפים האלה לא רק מוסיפים אלגנטיות למטבח הביתי אלא גם מאפשרים לכם לאחסן פרטים חשובים ביעילות. התקינו מדפים צפים בפינת הבישול כדי להוסיף מקום לתבלינים, לשמנים ולכלים שאתם צריכים. העיצוב הפתוח והמראה הצף מתאימים גם לתצוגה מרהיבה של כלי ההגשה מהחרסינה העדינה של סבתא או לאוסף ספרי הבישול הישנים. עם מדפים צפים המטבח שלכם ייראה מרווח, נעים ומסודר. 

אי למטבח – יופי רב־תכליתי

אחרי שדיברנו על מדף למטבח, צריך לדבר על אי למטבח.  מטבח מודרני צריך לעצב בחוכמה ולהשקיע מחשבה בשטחי אחסון יעילים. אי למטבח הוא GAME CHANGER של ממש בכל הנוגע לאחסון. הציבו במטבח אי יפהפה עם מגירות, מדפים, דלפק מתקפל, מקומות ישיבה וארוניות מרווחות לאחסון סירים, כלי בישול, כלי הגשה ומצרכי מזון. מלבד שטחי אחסון הכרחיים אי המטבח שלכם יוסיף לכם משטח עבודה, מקום ישיבה ופינה מושלמת להתכנסות משפחתית ולאירוח. 

ארונות חכמים – לייעל כל סנטימטר

ארונות הם המקום (בה"א הידיעה) לאחסון במטבח. עיצוב נבון של ארונות יכול להגדיל מאוד את שטחי האחסון ולפנות את משטחי העבודה. התקינו בארונות מדפים נשלפים או מגירות עמוקות כדי לייעל כל סנטימטר של שטח פנוי. יש לכם ארונות קטנים? התקינו על הקירות שידות גדולות או מדפים כפולים והעשירו את המטבח שלכם ביופי ובשטחי אחסון איכותיים. 

פג בורד – פתרונות אחסון מותאמים ומשתנים

פג בורד הוא מדף רב־תכליתי שמשתלב נפלא בכל אחד מחדרי הבית ולא רק במטבח. עם זה, למטבח הוא מוסיף קסם מיוחד שאי אפשר להתעלם ממנו. הפג בורד מתאים לווי תלייה ולתליית סירים, מחבתות וכלי בישול וכן להתקנת מדפים קטנים ולאחסון צנצנות תבלינים, עציצים קטנים או כוסות מעוצבות. היופי של הפג בורד טמון ביכולת שלו להשתנות לפי הצורך ולפי הנחיצות. זהו מדף חסכוני שמוסיף יופי, קסם ומקום אחסון מרהיב למטבח הביתי. 

שיטות אחסון במטבח המודרני

הוספת שטחי אחסון במטבח אינה משימה מורכבת אם עושים את זה בחוכמה. מדפים צפים, אי מטבח, ארוניות לתלייה ולוחות פג בורד ייעלו את המטבח שלכם ויעזרו לכם לארגן אותו. אמצו פתרונות אחסון חדשניים והגדילו את המטבח שלכם בין שהוא קטן ואינטימי, ובין שהוא גדול ומרווח. היפרדו מהבלגן והיכנסו למטבח המודרני והיפה שלכם. הגיע הזמן.