קייטרינג חלבי לאירועים קטנים

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים

כמעט בכל חגיגה קטנה נמצא לנכון להשתמש בקייטרינג חלבי כשר לאירועים קטנים או גדולים . 

קייטרינג חלבי טוב יציע לכם מבחר גדול של מנות חלביות טריות המתאימות לכל סוג אירוע , קייטרינג חלבי לאירוע קטן בצהריים יכיל לרוב קישים, לזניות, דגים, סלטים טריים , לחמים טובים , מטבלים ואיך אפשר בלי קינוחים חלביים מפנקים לסיום מושלם לארוחה. 

ניתן להזמין קייטרינג חלבי כשר לאירוע גם אם הוא חל ביום שבת , השיטה לעשות זאת היא לחפש קייטרינג חלבי כשר בגוגל או ע"י ממליצים ואז להזמין את האוכל שיגיע יום לפני, במידה ותרצו גם שירות ומלצרים ביום שבת גם זאת לא תהיה בעיה מכיוון שניתן לשכור מלצרים שומרי שבת אשר ילונו במקום האירוע או חילופין יגיעו ברגל עד למקום  האירוע וילוו אותכם במהלך כל האירוע ועד לצאת השבת . 

רבים בוחרים בקייטרינג חלבי לאירועים קטנים כאשר מדובר בברית או בריתה אשר נחגגים באופן מצומצם עם בני המשפחה והחברים הקרובים, חשוב לציין שבתפריטים החלביים תמצאו פתרון לאירוע בכל שעות היום בין אם מדובר בתפריט ארוחת בוקר חלבי עשיר, תפריט חלבי לצהריים או אירוע ערב יוקרתי תוכלו למצוא פתרונות ותפריטים המותאמים אישית לפי אופי האירוע והסגנון המבוקש. 

איזה סוגי תפריטים יש לנו בקייטרינג חלבי?

מגשי אירוח – סגנון קייטרינג חלבי אשר תפס תאוצה בשנים האחרונות בגלל הנוחות, הטריות והאטרקטיביות. 

מגשי אירוח הם למעשה מגשים דקורטיביים המכילים מנות חלביות משתנות כגון כריכים/ סלטים /פינגר פוד וכו, המגשים מגיעים עטופים בצלופן ומכילים כפות הגשה לטובת הנוחות , ניתן להזמין מגשי אירוח עם אוכל חם או קר ויש מבחר ענק , היתרון הגדול בתפריט הזה הוא שהכל מגיע מוכן להגשה ושתהליך בניית התפריט הוא מודולארי ומותאם באופן אישי לכל לקוח . 

תפריט עמדות חלביות 

תפריט עמדות חלביות פופולארי במיוחד באירועי חברות ובאירועים עם קהל המורכב ברובו מקהל של ילדים ילדים ובני נוער , הקונספט של העמדות דומה מאוד לקבלת פנים בחתונה רק עם מנות חלביות, בין העמדות החלביות תמצאו עמדת מעדנייה, עמדת טאבון, עמדת פריקסה, עמדת אומלטים ועוד . 

באירוע עם עמדות חלביות תהנו מאווירה קלילה וכיפית של מינגלינג לצד אוכל איכותי וטעים. 

תפריט שף חלבי 

תפריט איכותי המיוצר מחומרי הגלם הטובים ביותר ועל ידי צוות מטבח מקצועי שמגיע למקום האירוע ופותח מטבח קצה במתחם, בתפריט שף חלבי תהנו ממנות האריות ומיוחדות המוכנות במקום כגון סביצ'ה, סלטים מיוחדים ומבחר פינגר פוד מוקפדים המוכנים בעבודת יד. 

קייטרינג שף חלבי מומלץ באירועי קוקטייל יוקרתיים ובאירועים פרטיים מצומצמים. 

קייטרינג חלבי לארוחת בוקר 

קייטרינג חלבי לארוחת בוקר מזכיר בקונספט ארוחת בוקר של בתי מלון מפוארים, עם מבחר של סלטים, גבינות, דגים מעושנים, לחמים טריים, עמדת אומלטים, מאפי בוקר ועוד. 

קייטרינג ארוחת בוקר מתאים לשבתות חתן , אירועי חברה ועלייה לתורה.